Jak osobiście wykonać reklamę na samochodzie?

Folia reklamowa na własnym pojeździe jest najtańszą strategią reklamy. Jest świetną propozycją na pewne reklamowanie, towaru, naszej spółki bądź też świadczonych usługi. Ruchliwość, opcja dotarcia do różnych kategorii odbiorców to czołowa cecha grafik promocyjnych na busach, pojazdach – autach.

W jaki sposób przygotować promocję – okleić swój samochód?

Wbrew wymysłom leniwych, nie jest to szczególnie skomplikowana operacja. Zależnie od tego, jaki wymyśleliśmy plan na swoją reklamę, takiej technologii wykonania będziemy musieli użyć. Najbardziej rozpowszechnioną – znaną oraz najprostszą do samodzielnego przygotowania jest wektorowa grafika reklamowa przycinana z oklein samoprzylepnych. Jak się zatem wziąć do przyrządzenia naszego arcydzieła?

Po pierwsze należy rozpocząć od projektu plastycznego, mianowicie co i w jakim miejscu musi się znaleźć, w jakich kolorach, jak duże i najistotniejsze, na których częściach ciężarówki. W zależności od faktu w jaki sposób zaprojektujemy umieszczenie naszych napisów na poszczególnych podzespołach – elementach samochodu, będziemy musieli dobrać rodzaj folii i ewentualnie metodę jej nakładania. Sugerujemy debiutantom, by rozpoczynali od płaskich fragmentów karoserii. Czemu ? – ponieważ reklama w tych miejscach (równych) będzie najłatwiejsza do aplikacji – wyklejenia i dodatkowo, cena okleiny na płaskie podzespoły okaże się dostępna w niższej cenie od oklein np. wylewanych.

Pierwszy krok – opracowujemy ofertę reklamową na busie.

Poczynając od czegoś takiego wszystko się zaczyna. Jest to pierwszy i obowiązkowy etap, przybliżający nas – właścicieli biznesów do celu, którym ma być oblepione w niezwykłą ofertę reklamową na samochód. Aby stworzyć taki koncept, korzystnie by było umieć obsługiwać dowolny program do grafiki. Zazwyczaj używane do kreślenia grafik – ofert reklamowych, są programy wyprodukowane przez Corela tudzież Adobe. Jeżeli posiadamy na komputerze którąś z odmian np. Illustratora, to trzeba sporządzić fotografie z idealnie prostopadłej lokalizacji (nigdy nie pod kątem), dwóch drzwi bocznych i tyłu samochodu. Następnie należy dokładnie zmierzyć pojazd w „naturze” – w taki sposób byśmy mogli pracować nad układem w jakiejś skali. Zalecamy wykorzystywanie skali albo 1:1, ewentualnie 1:10. Unikniemy taką metodą pomyłki przy eksportowaniu plików do programów tnących lub drukujących własną przygotowaną reklamę. Jeżeli posiadamy już fotografie pojazdu, znamy jego rzeczywiste gabaryty, mamy komputer oraz profesjonalny program graficzny, to musimy zacząć przygotowywanie naszej oferty reklamowej.